Monday, November 1, 2010

tHe Lace...Chiffon..

Posted by Soon To Be Mrs... at 11:44 PM
Hi all...


My first time blogging...heehee..just want to spread out my happiness and my wedding preparation..


Anyway,just bought kain for our baju nikah at Jakel...2nd time pergi barula decide which kain yg nak beli...itupun,after try sume kain tu kat badan i (hehe,kesian sis Jakel tu)..masa nak balik tu..big problem!!how sud i bring it home..in future,dont go shopping naik superbike..hehe..last2 i tinggalkan kat office my  Mr. Hubbee to be..huhu..


the next day,i bring it back and try la matching with my lovely veil..huh...luckily,its a MATCH..hehe...


NOW...siapakah mau jahit baju nikah ku dan dia...after this,will be busy with the survey session..

My Baju Nikah To Be

0 comments:

Post a Comment

 

Soon To Be Mrs.... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei